måndag 13 juli 2009

Utställning mm..




Igår var vi på utställning och det gick väl som väntat.. :-)
Jag har ju lagt på mig något kg och det fick jag minsann höra också!
Det stod i bedömningen att jag hade en aning högt hull..
Hmmmfff... Va? Jag???
Som alla alltid gnällt på att jag har varit för smal.
Och när jag äntligen lägger på mig lite, ja då är man för tjock!!
Alltid är det någon som inte är nöjd..
Jag är för tillfället på dag 6 i löpet och matte planerar att dra till Calle .alle till helgen så vi kan få mysa..
Är annars allmänt loj och seg, vill inte vara med på så mycket alls egentligen..
Matte försökte lägga spår, men näää helst inte.
Hon har ju fått för sig att vi ska tävla nu i sommar, men det lär vi bli två om..
Slänger in lite bilder på sonen "Berra" Marikarlos Made by A Handyman!

Nu ska jag få mat!

1 kommentar:

  1. Jag smäller av vilken skön bild på läpparna....


    Katarina

    SvaraRadera