torsdag 16 juli 2009

Inget nytt under solen..


Dottern Asda!



här inte, matte jobbar dagarna i ända och jag är hemma med husse & storhusse.
Skönt att det inte är så himla varmt längre, puuhh.. Det var riktigt jobbigt!
Har inte riktigt återhämtat mig från kommentaren om att jag var lite rund..
Men det går väl över.. ;-)
I helgen blir det åka av!
Till Calle alltså..
Matte jobbar till klockan 16.00 och jag kommer nog att hänga med henne till jobbet och får sitta i bur där. Du förstår jag får inte springa runt bland alla kläderna, dom hävdar att det kommer dreggel & hår på dom då....? Hajar ingenting...
Sedan brummar vi till Ullis & Calle och hoppas på att vi finner varandra.. Eller funnit varandra har vi ju redan gjort, tror tom att jag är lite kär.. (Förlåt Garp!)
Så det ser jag fram emot!
Nu ska vi tydligen sussa..
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Så kul att Du lagt in Asda i bild. Vi har idag avslutat en privatkurs för att få henne att sluta gå till attack mot allt o alla. Hon är inte ett dugg aggressiv utan dominant och osäker. Nu ger vi järnet för hennes skull.

    SvaraRadera